Glanshästen

Idag hoppade jag Ägrim på lektionen, det gick faktiskt riktigt bra idag och jag fick kämpa med att få honom igång och piggare. Har aldrig stött på en "segare" Ägrim än idag. Mycket roligt :-)

När jag kom till stallet gjorde jag i ordning La Venza lite snabbt och skrittade ut i 10 min och skrittade sedan igenom hela programet och tränade på lite volter. la Venza visste direkt att jag skulle börja där vi slutade igår men jag ville ju ha henne så fridfull som möjligt idag så jag försökte verkligen att finna harmonin och javisst gjorde vi det! På slutet när vi ridit i 20 min trav lösgörande sökte hon sig ner väldigt bra och precis som i passet i slutet på igår bara det att vi kom fram till detta mycket tidigare. När vi var klara skrittade jag av henne för hand i 10 min.

Jag har också hunnit duscha damen och fixat henne fin! Vad tycks?



Imorgon åker vi nog från stallet vid 13-tiden.

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback