Helt sjukt.....

Igår var en underbar dag tillbringat med de bästa människorna i stallvärlden! Alla ponnymammor, ponnypappor, ponnysar och alla underbara lagdeltagare förgyllde söndagen igår och har gjort det alla andra omgångar förut också men igår var det något speciellt- FINAL!

Jag blev oturligtvist nog bortlottad då vi bara fick ha med 4 av vi 5 st i vårt lag. Självklart ville jag åka dit och kolla och såklart heja på mina lagvänner.

Först ut var Ella & Dip, Emma & Nizze , Tilda & Morris och sist Mimmi med Lillemons Fury! Alla var jätteduktiga och superfina tillsammans med sina underbara ponnysar. Önskar att jag hade stått där med La Venza men jag är lika glad för de andras skull att de var där och att det gick så otroligt bra för de :-D

Sammanfattningsvis vill jag bara berätta hur otroligt dunderlycklig jag är som fått vara med i laget och lärt känna er alla underbara i mitt lag. Jag är jätteglad och tacksam för det verkligen och jag hoppas vi kommer ses mycket ute på tävlingsbanorna :-) Här kommer bilder från dagen!

Resultat ponnyallsvenskan div 3 final!

1. Årsta Runstens sportryttare – 1709p
2. Vällingby Ridsällskap – 1674p
3. Mälarhöjdens ryttarsällskap – 1660p
4. Sundby Ridklubb – 1658p
5. Drottningholms ridsällskap – 1636p
6. Gladö ridsällskap – 1635p
7. Hufvudsta ridklubb – 1603p
8. Täby Ryttarsällskap – 1600p
9. Siggesta ryttare – 1584p
10. Farsta ryttarvänner – 1543p


Tilda Tärnfalk på De kuilen´s Moriëntes  
Emma Ödlund på Nexis Izzmer
Ella Ullsten på Dip
Mimmi Löfstrand på Lillemons Fury




Tack för denna period kära lagmedlemmar <3


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback