Lördag



~ fina ponnyn från Sundby tävlingen ~

Hemkommen efter en dag med stall och städande och shoppande på IKEA.

I stallet så var det meningen att jag och mamma skulle rida ut tillsammans, hon på zlatan och jag på Gulle. Men Zlatan hade ett sår på sidan där sadeln skulle ligga. Det slutade med att Jag red ut tsm med Becka som fick rida på Boyan! Vi red ut och busade lite. Kände att Gulle hade lite väl mycket överskott energi, han hoppade och bockade i galoppen om vartannat. Haha, ville sedan egentligen följa med och se när Becka tävlade Gibbe, men det kunde jajg inte då vi skulle atäda hemma och köpa en garderob till mitt rum.

Jag är i alla fall nöjd med Gulle idag, imorgon vankas ett dressyrpass på banan, väldigt lösgörande. Kommer dit sent på kvällen då det är så himla varmt nu på dagarna.

Städade sedan mitt rum och packade upp väskan, sen bar det av till Ikea för att hitta en garderob. Visste på ett ungefär vad jag skulle ha så det gick snabbt och smidigt.

Imorgon innan ridningen så tävlar jag friidrott, håll tummarna!


/Pernilla


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback