♥ Lycka ♥

Imorgon är jag lycklig, det vet jag redan nu! Kommer träffa underbara människor så imorgon när jag kommer hem sent kommer jag troligtvis ha ont i kinderna så mycket som jag kommer le. Imorgon är det allsvenskan final på hufvudsta. Vart tror ni att jag kommer befinna mig? - Ni har nog rätt ;-)

Innan det kommer jag åka till stallet på morgonen med Kaleria och fixa i stallet :-) Detta skall göras:

¤ Tömma boxen helt! In med ny torv.
¤ Vårda muggen, eksemen & hovarna.
¤ Rida prinsessan!
¤ Övriga stallsysslor.

Åker till tävlingarna med mamma och sedan kommer jag tillbringa hela resten utav dagen där och stötta laget. Kommer hem på kvällen då jag stannar kvar med laget.

Mobilbloggar under dagen! :-)

¨

Ni klarar dethär bästa laget !!


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback