Mysig uteritt

 
Bild från dagens äventyr i skogen med Angelina! (foto:Angelina )

Idag tycker jag att vi hann rida en väldigt bra runda med massa olika sorters terräng. Vi började rida via ängen till farsta sidan och red genom bostadsområdet och upp i skogen. I skogen klätrade vi och även travade. Vi kom fram till en plan där det fanns massa björkris som vi hoppade över. La Venza tyckte det var jätteroligt och det tyckte jag också kan jag lova. Vi fortsatte genom en skog och kom ut på en äng med spår som vi galopperade runt ett varv med La Venza i täten, hon var lite tittig så vi tog det ganska lugnt. När vi skulle tillbaka red vi igenom skogen igen och kom ut vid en stor skidbacke där vi skrittade upp med hästarna- jättebra träning! Vi var ute i ca 85 min och vi skrittade mycket under den ritten.

Outfit:

Rött JW schabrak
Blå/röda showmasterskydd
Svart lackträns med ett tredelat bridong

/ Johanna

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback