Underbar dag

Idag tillgänglades denna söndag hos La Venza på eftermiddagen, förmiddagen gick åt till att slöa i soffan bara och kolla på tv. Jag var så otroligt trött idag och igår somnade jag i bilen så jag antar att jag bara är väldigt trött just nu.

När jag kom till stallet tog jag in La Venza för att rida. Jag började skritta fram henne på volten och fortsatte med skrittarbetet som mycket väl gav resultat när jag sedan började jobba med övergångar. Jag jobbade inte så länge på volten fram tills att jag bestämde mig för att följa med Angelina & Pirazzi på en uteritt istället. Jag var så otroligt nöjd med La venza så jag ville inte arbeta för mycket med det.

Vi skrittade ut och klättrade med hästarna på en ny ridväg jag aldrig ridit på tidigare, där ser man! Man har tydligen inte ridit alla ridvägar som man tror att man har. Hur som helst tränade vi också mycket på enkla byten i galoppen som var strålande, La Venza taggade verkligen till och blev dyngblöt utav svett! Fick duscha av henne för att hon blev så svettig. Det kallar jag kanon! :-)



Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback