Svar på kommentar

Vilma om klippt häst
Jag undrar om du klipper där sadeln sitter eller låter du det vara? ;)

Hej Vilma! :) Jag sparar en "plätt" vid sadelläget för att undverka skav där och det är så de flesta gör! Jag brukar ofta klippa helklippning dvs huvud, kropp och hela ben men denna klippning tog jag bara kroppen och sparade både benen och huvud just för att jag inte riktigt orkade orkade stå och klippa i flera timmar men nästa gång blir det troligtvis benen också. Huvudet vet jag inte riktigt om jag kommer orka lägga tid på igen, tycker det var väldigt jobbigt och krävande....




Komentera här!♥
Postat av: Linnea

Fin blogg! :)

2011-12-01 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback